Annoncering på sociale medier - for øvede

FB Insta annoncering

Målgruppe
Skoleledere, bestyrelsesmedlemmer, administrative medarbejdere og andre, som administrerer en aftenskoles Facebook-side og annoncekonto

Mål og indhold
Få indsigt i avancerede strategier og teknikker, der kan løfte skolens annoncering til næste niveau. Dette kursus bygger videre på den grundlæggende viden og fokuserer på at optimere annoncer og maksimere afkastet af skolens markedsføringsindsats.

Vi skal blandt andet arbejde med:
- Dataanalyse: Dybdegående evaluering af annonceresultater ved hjælp af Meta Business Suite og rapportering.
- Avanceret målretning: Brug af brugerdefinerede målgrupper, lookalike-målgrupper og segmentering.
- Retargeting: Sådan bruger I Facebook-pixel og målretter annoncer til tidligere besøgende på skolens hjemmeside.

Krav for at deltage på kurset:
Du skal have grundlæggende forståelse og erfaring med annoncering i Metas annonceadministrator. Du har evt. deltaget i kurser ’Anneoncering på sociale medier – kom godt i gang’

Vi vil på dette kursus også have tid til erfaringsudveksling og konkrete spørgsmål.

Underviser Cecilie Lunding Korsgaard, Digital markedsføringskonsulent hos DOF

Tid Torsdag den 10. april 2025, kl. 10-12

Sted Online via Teams

Pris Gratis for deltagere tilknyttet en DOF-medlemsskole

Tilmeldingsfrist Onsdag den 2. april

Tilmelding og betaling
Benyt www.danskoplysning.dk eller ring på tlf. 70 20 60 20.
Kursusgebyret kan kun refunderes senest 14 dage før kursets start.
Ved udeblivelse på selve kursusdagen uden forudgående besked opkræves i tillæg til kursusgebyret et udeblivelsesgebyr på 400 kr.

Undervisningssted

Online-kursus via Teams

Praktisk information

Hold nr:
25213
Første møde:
10.04.25 kl. 10:00
Mødegange:
1
Lektioner:
2

Pris

Gratis for deltagere tilknyttet DOF-medlemsskole
DKK 0,00
  • Torsdag 10.04.25 kl. 10:00 - 12:00

    Sted: Online-kursus via Teams

Cecilie Lunding Korsgaard

Cecilie Lunding Korsgaard

Underviser
Digital markedsføringskonsulent.
Support og undervisning i digital markedsføring (strategi, sociale medier, søgemaskineoptimering mv.).